19 mai 2011

Am fost in Israel (I)

Am fost in Israel in week-end. In fine, pentru Israel week-end e de joi seara pana sambata. O sa postez cateva impresii si fotografii. Pentru inceput o sa povestesc despre aeroporturi. Am plecat din Cipru in jur de ora 7. Nu prea era lume in aeroport, parea mai degraba pustiu. Formalitatile de check-in au decurs normal, doar ca atunci cand am ajuns la poarta de imbarcare a fost nevoie sa ni se mai faca o data scanarea pentru detectarea metalelor si controlul bagajului de mana.




Cursa (Cyprus Airways) a fost ok, doar ca mi s-a parut aiurea pentru o cursa care decoleaza dimineata sa nu serveasca nici macar un strop de cafea! Oricum in cele 45 de minute cat a durat zborul nici nu prea era timp. Aeroportul din Tel-Aviv insa este neasteptat de mare. Putin invechit, dar cu toate facilitatile moderne. Daca aveti de gand sa vizitati Israelul, sa va asteptati sa fiti abordati de personalul care se ocupa de securitatea aeroportului aparuti asa ca din senin si care sa va ceara actele sau sa controleze bagajele.



O sa revin cu o postare despre controlul de la plecarea din Tel-Aviv... E ceva ce n-am patit niciodata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu