25 apr. 2013

De unde mai facem cumparaturi?


In ultima vreme am avut nevoie sa imi cumpar tot felul de maruntisuri care imi trebuiau si totusi nu reprezentau o urgenta. Avand in vedere situatia financiara din Cipru dar si preturile inca foarte-foarte umflate pentru unele produse, am incercat sa mi le iau de pe net. De unde alt-undeva decat de la "poporul prieten chinez". Am constatat ca unele preturi sunt chiar si de 5-6 ori mai mici decat cele de raft din Cipru, incluzand transportul din China!

Exista bineinteles varianta e-bay, dar se pare ca taxele percepute de acestia sunt mai mari pentru ca alte site-uri au preturi chiar mai bune. Primul site de genul acesta de unde am facut cumparaturi este DealExtreme. Am comandat cateva produse de acolo si mi-au sosit exact in cantitatea si calitatea pe care le-am ales. Dezavantajul este ca dureaza cam o luna si jumatate, dar comparativ cu Amazon.uk de unde mi-au sosit niste carti in aproape 3 luni, timpul de asteptare mi se pare rezonabil.
Apoi am mai comandat de pe AliExpress. Aici sortimentul de produse este mult mai vast. Site-ul este de fapt sectiunea de retail al mult mai celebrului Alibaba.com. Site-ul seamana in functionalitate cu e-bay-ul, doar ca exista posibilitatea de a cumpara produse si en-gros, la preturi mai mult decat acceptabile! Mi-am comandat si de aici ceva care a fost expediat la timp si a fost primit de mine in cam 5 saptamani. 
Singurul dezavantaj pe care ambele site-uri il au este ca nu se poate plati cu paypal, in rest totul este OK.

2 comentarii:

  1. Buna, un site bun de cumparaturi mai este si www.tinydeal.com,tot din China si cred ca si ceva mai ieftin ca cele postate de tine, poate ma insel, sincer nu am avut timp sa veric in amanunt, oricum dupa ce vei vizita acest site imi poti trimite un reply cu parerea ta. Foarte bun blogul tau, pacat ca l-am descoperit acum cand plec din Cipru.
    P.S.: Produse de pe site-ul pe care t-i l-am recomandat este testat, au fost comandate produse, care au fost primite in jur de 3 saptamani in mai multe randuri, nu doar o data, deci este safe sa spunem asa.Multa bafta in continuare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut! Nu zic ca alte site-uri n-ar fi bune, dar eu am recomandat aici doua site-uri pe care le-am testat personal. Am preferat sa scriu experienta mea. Sunt o multitudine de alte site-uri...
      Poti urmari blogul si din Romania. Uneori mai exprim pareri si despre ce se intampla in tara... :)

      Ștergere