12 dec. 2012

hotels.com sunt vai de capul lor!


Pentru ca se apropie vacanta de iarna si unii dintre voi vor merge macar una-doua nopti pe undeva, m-am gandit sa va relatez experienta mea cu hotels.com. In primul rand trebuie mentionat ca adresa site-ului si numarul mare de hoteluri pe care le ofera m-au atras. Pana acum ceva timp foloseam dhr.com dar acum mi s-a parut ca hotels.com au preturi mai bune. In fine, am hotarat deci sa imi fac o rezervare. Am ales un hotel in orasul pe care voiam sa-l vizitez avand ca principal criteriu pretul si in secundar parerea celor care au mai stat la acel hotel. Am introdus toate datele cerute pentru cei care vor sta in hotel, inclusiv datele cardului pentru a face plata. 

Toate bune si frumoase. Am primit email de confirmare a rezervarii si factura aferenta. Multumit de alegere am pus emailul intr-un dosar si stateam linistit. La vreo 6 zile dupa aceasta, intr-o dupa-amiaza, primesc un telefon. O duduie cu un accent stricat incerca oarecum sa ma certe ca mi-au trimis un email si eu nu le-am raspuns. Ii zic ca abia am ajuns de la serviciu si ca o rog sa ma sune in 20 de mintue ca sa discutam. Deschid emailul si cand colo ce sa vezi: rezervarea mea nu mai era confirmata pentru ca hotelul a avut nu-stiu-ce probleme si ca ei imi recomanda un alt hotel la acelasi pret relativ aproape de cel ales de mine initial. Propunerea lor parea OK asa ca am decis sa accept schimbul. Au trecut vreo 2 ore si nimeni nu m-a sunat. In emailul lor nu sunt oferite date de contact clare pentru persoana care a trimis emailul asa ca am intrat pe site si am sunat la numarul de contact oferit acolo. Era un numar de Marea Britanie. 
Prima convorbire a durat 18 minute! Indianca de la celalalt capat al firului o tot tinea ca imi da banii inapoi. N-am rezolvat nimic caci eu nu voiam banii inapoi ci voiam sa iau legatura cu cel/cea care mi-a propus schimbul. Trece o jumatate de ora, timp in care am incercat sa gasesc o adresa de email la care sa pot contacta site-ul. Nimic! Sun iarasi in Marea Britanie. Inca o convorbire de 30 de minute fara vre-o solutie. Intre timp gasesc o oarecare adresa de email si trimit un email Astept pana adoua zi pentru ca ma gandisem ca nu-s singurul care le trimite emailuri.
A doua zi, spre seara sun iarasi in UK. Inca o indianca, la fel de incuiata ca si celelalte. Dupa 20 de minute de convorbiri in care am cerut inclusiv sa vorbesc cu un superviser, cu sangele fierbandu-mi in vine ii zis scurt sa-mi dea toti banii inapoi. Atat stia saraca sa faca si a facut-o bine. Dupa 2 zile am avut banii in cont.
Trebuia totusi sa-mi fac o rezervare la un hotel asa ca am intrat direct pe site-urile hotelurilor care ma interesau. Am gasit un tarif cu vreo 6 euro/noapte mai mic decat platisem initial. Concluzia: nu e intotdeauna bine sa alegi o agentie de intermedieri, chiar daca pare ca stiu ce fac. Mi-am jurat ca nu mai dau un click pe site-ul idiotilor alora si o sa ma tin de cuvant.

5 comentarii:

  1. Nu e o intamplare... de multe ori, preturile de la hotel sunt mai bune decat cele de pe site-urile care "compara preturile". Si daca stai bine sa te gandesti, e logic: din ceva, trebuie sa traiasca si ei, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Site-urile de booking cumpara multe camere si au discount la ratele afisate de hoteluri. Dar daca rezervarea se face cu mult timp inainte, hotelul are pret mai bun!

      Ștergere
  2. Eu de cand ma stiu folosesc cu cea mai mare incredere Booking.com - am rezervat camere de hotel pentru o groaza de vacante fara nici o problema: poti sa vezi poze, review-uri, locatie hotel samd, confirmarea e imediata, daca a fost nevoie de fac cancel sau sa modific o rezervare am facut-o foarte simplu. Si eu am mai comparat de cateva ori pretul de pe Booking.com cu cel de la hotel si am avut experienta inversa: pretul de pe booking era mai bun. Nu ca le fac reclama, insa eu ii recomand cu cea mai mare caldura :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Recomand booking.com. Are preturi foarte bune, e usor de folosit si ofera multe informatii despre hotelul ales.

    RăspundețiȘtergere
  4. De curand mi-am luat cumparat biletul de pe flysky.ro ptr un sejur in Croatia si acum ma uitam si eu la ofertele de cazare disponibile. O prietena mi-a sugerat acest site si nu a fost dezamagita. Acum dupa ce am citit acest articol.........sunt un pic in dubii dar cum incercarea moarte n-are o sa imi rezerv si eu camera de hotel pe site.

    RăspundețiȘtergere