8 feb. 2013

Chestii extreme: ieri am fost la spital!

Mda, m-a ajuns boala din urma si pentru ca o banala raceala parea ca ma duce spre alte complicatii, ieri m-am dus la spital. Am ajuns pe la 10:30. Asa cum face toata lumea, am luat bon si asteptam la triaj ca sa fiu inscris la ORL. Lume putina si ma gandeam ca am noroc ca nu trebuie sa astept cu orele. Imi vine randul si merg la ghiseu. Acolo ii zic omului despre ce e vorba si incepe sa rada: "Pai la ora asta se vine?"

E drept ca reactia omului m-a cam socat si vazand ca probabil mi-a cazut fata, a reluat atitudinea serioasa si mi-a zis: "Pai la ORL este program doar Luni, Joi si Vineri. Programarile se fac intre 7 si 9:30, dar nu mai mult de 35 de persoane pe zi." Credeam ca omul se tine de glume si foarte nervos l-am intrebat ce fel de program e asta? Ca si presedintii lucreaza mai mult. A ridicat din umeri si m-a indrumat spre cabinet, "sa vorbesc cu cei de acolo ca poate ma primesc fara programare". Evident c anu m-au primit si, fiind foarte nervos, am pus piciorul in usa replicand scurt: "Nu plec de aici fara sa fiu tratat!". Duduia mica si bondoaca precum un dop si-a corectat imediat atitudinea si mi-a zis sa ma duc la camera de garda si acolo sa le zic ca m-au trimis ei.
Asadar m-am dus la urgente. Sa fi stiut, imi luam de acasa laptopul sa ma uit la vrea 2-3 filme... Am ajuns la camera de garda pe la 11:30, la 12:00 abia m-au chemat sa vada ce am. Le-am explicat ce si cum si mi-au zis ca nu e de ei ca trebuie sa merg la ORL. Le-am explicat ca aia m-au trimis acolo si ca nu plec fara tratatment.
Si m-au pus sa astept... S-a facut ora 1, apoi 2, apoi 3. Pe la 3:30 dupa-amiaza vine un cipriot, intra cu nevasta-sa cu tupeu maxim si ii ia pe aia de acolo tare. Cei de la triaj urgente au cedat si i-au trimis inauntru pentru tratament. Inadmisibil imi zic! Mai stau vreo 10 minute si intru si eu, evident insistand sa fiu tratat. Ala de acolo imi zice sa astept. Aveam deja vreo 4 ore de cand tot asteptam asa ca sugestia lui nu prea mi-a convenit. I-am zis ca eu din cabinetul ala nu ies pana nu sunt tratat. A venit si un politist prin zona pentru ca se auzea zarva. Omul imi zice insa ca garda lui se termina si sa astept pana la ora 16:00 ca vine cealalta garda si o sa ma ia printre primii. Pe la 16:15, dupa aproape 5 ore de asteptat la Urgente, ma cheama astia in sfarsit sa vada ce am. La ora 16:45 am iesit din spital cu cazul rezolvat.
Nu inteleg de ce se misca lucrurile atat de greu, mai ales ca pacientii sunt tratati in paralel: unii asteapta sa faca o perfuzie, altii sunt trimisi sa faca raze sau analize. Apoi, in camera de urgente sunt 8 paturi, dar nu toata lumea are nevoie de unul. Eu de ex nici pe scaun n-am avut nevoie, iar examinarea propriuzisa s-a facut in 2 reprize de cate 3 minute. Poate o fac intentionat, poate nu, dar in orice caz a te duce la Urgente e o gluma buna in Cipru. Asadar ieri am pierdut 6 ore si 15 minute ca sa mi se prescrie un antibiotic...

4 comentarii:

  1. Asa e norocul emigrantului ...eu locuiesc in Spania o data pe luna merg in Andora la cumparaturi ...tigari pt. barbati din casa 4 euro pachetul in Spania 2 in Andora imi iau antibiotic se da fara reteta ... ca de faci doamne fereste vre-o pneumonie ai ce astepta...mori cu zile ....cateodata e prea mare pretul cel platim ...ine-am desradacinat din propria tara si nu reusim sa prindem radacini in pamant strain ..si atfel venim de nicaieri si ne indreptam spre niciunde !

    RăspundețiȘtergere
  2. aaaa ! să înţeleg din postul tău că e ceva normal pt ei . pt că şi eu am aşteptat de 7 a.m. până la 3 p.m. să mi se ia o analiză la sange şi o ecografie. :)))
    Şi cică "să nu mănânci nimic ! " :)) aşa lucrează ei .... nişte ....leşinaţi, asta spus în loc de incapabili şi dobitoci !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Se pare ca te tot minunezi de ce patesti in Cipru... Dupa 7 ani aici pot sa spun ca m-am scarbit atat de mult incat l-as pupa pe un hot de parlamentar de Romania cu prostia lui cu tot! Cipriotii sunt retardati genetic si mi-a luat foarte mult sa inteleg cine sunt ei si de ce fac lucruri aberante si intr-un mod unic. Am ajuns la concluzia ca ei au partile creierului coapte de la atata soare si temperatuti de peste 58C in timpul verii cu expunere la soare si nu glumesc ! Lucrurile simple care le-ar face un copil de clasa a 2-a din Romania in 2 minute, cipriotilor le-ar trebuii 1 luna pentru adulti si forever pt ceilalti. Ei au mai mare nevoie de timp in procesarea si executarea oricarei operatii lasand impresia ca ei stiu ce fac si ca nu se grabesc de fel.Este o minciuna, o deviere de la adevarata lor problema care se gaseste in creierul lor...
    Anyway..am un website www.cy-ro.com si daca doresti putem colabora poate blogul tau si site-ul meu ne unim si facem ceva care sa foloseasca tuturor romanilor din Cipru...astept un semn ...

    RăspundețiȘtergere