25 apr. 2012

Cum sa distrugi resursele turistice, varianta ciprioata

Atunci cand ai o mare parte a veniturilor care provine din turism, mi se pare logic sa te ocupi de toate obiectivele care iti aduc turisti. Asa ar trebui sa fie si cu plajele din Cipru. Duminica am facut o iesire pana la Coral Bay impreuna cu familia. Ma asteptam sa gasesc acelasi nisip fn si plaje primitoare. Cand am ajuns acolo am fost insa surprins sa gasesc o plaja mult mai ingusta decat o stiam si plina de pietre. Plaja nisipoasa pare doar un vis. 
Chiar si la intrarea in apa e plin de pietroaie. Singurul lucru bun e ca cei care inchiriaza acolo sezlonguri si umbrele au inteles ca la Coral Bay nu mai e ce-a fost si ofera un set din 2 sezlonguri si o umbrela cu 5 Euro. Din pacate cei care inchiriau echipamente si ambarcatiuni pentru sporturile nautice nu mai deschis...
Iata mai jos cateva fotografii:




Am gasit in calculator si o fotografie facuta la Coral Bay in 2010, cu telefonul mobil:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu