11 iul. 2012

Despre politica?... Mi-e sila...

Zilele acestea Romania fierbe si la propriu si la figurat. Temperaturile de afara dar si clocoteala de pe scena politica le da batai de cap romanilor. Societatea se divizeaza pe criterii de apartenenta politica, desi cetatenii ar trebui sa pastreze secretul votului sau al optiunii. E un talmes-balmes. La televizor nu mai vezi nimic alt-ceva decat suspendarea lui Base. Oare in Romania nu se mai intampla si altceva? Pe orice post as schimba, aceeasi dezbatere surda. A ajuns sa-mi fie frica sa deschid frigiderul ca poate e Base cu Crin inauntru.
De data asta mi-e sila de ei. DE TOTI. Pe forumuri sau in viata reala lumea ma intreaba ce parere am de suspendare si ce e de facut. Pe toti ii intreb la fel: Cine sa vina la putere? Din 89 si pana acum s-au perindat pe la putere TOTI! Niciunul nu a facut nimic. Si ii intreb, indiferent de preferintele politice aceeasi intrebare invariabila: Dati-mi va rog un exemplu de masura luata de un guvern care a facut ca de a doua zi sa simtim o imbunatatire a calitatii vietii. Sa simtim ca o ducem mai bine sau ca avem perspective... Nimic?... Nimeni?... Si atunci de ce mi-ar mai pasa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu