23 feb. 2013

Ziua femeii / Mother's Day

Bine v-am regasit! Nu am mai scris de ceva timp pentru ca am fost extrem de aglomerat. Am multe sa va povestesc, dar trebuie sa gasesc si timp. :)
Peste 2 saptamani este 8 Martie! In Romania este Ziua Femeii, in strainatate este Ziua Mamei. Cel mai probabil crasmele romanesti or sa incerce sa organizeze cate ceva. Eu insa va propun o alternativa mult mai atractiva, si anume o cina caritabila oferita de comunitatea maronita din Limasol.

Care sunt avantajele? Pai hai sa le luam pe rand.... Veti avea ocazia sa gustati preparate cu specific arabesc pregatite in casa. Deliciile culinare vor cuprinde feluri principale si deserturi. Apoi, veti fi incantati de cei care vor canta: Michel, Carla si Carine Ramia, iar Giorgos si Judy vor avea recitaluri de muzica greceasca si Bouzoukia.
Toti cei interesati isi pot face rezervari la numerele: 95111234 (Marthe) sau 99807968 (Maro).
Pretul unui bilet este de 25Eur/persoana, all inclusive. Mai jos gasiti si afisul evenimentului:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu