23 mai 2013

In timp ce faceam baie in mare, m-a oprit... politia!

Acum cateva zile am decis ca e timpul sa-mi schimb vechii ochelari de snorkeling asa ca mi-am cumparat altii noi, cu membrana de silicon si sticla tratata pentru a-i creste rezistenta. Azi, avand o zi mai libera m-am dus sa-i incerc. Pe la 10 si ceava eram deja la a doua tura. In timp ce inotam in apropierea pietrelor ce protejeaza plaja de valuri, a inceput sa-mi baraie in urechi sunetul unui motor de barca. Initial nu i-am dat atentie, dar pentru ca sunetul era din ce in ce mai puternic, am inceput sa fiu precaut pentru ca mi-era teama sa nu dea cineva peste mine. 
La un moment dat vad in fata mea, cam la vreo 15 metri o barca a politiei, portocalie si inscriptionata. Unul din barbatii din barca imi facea semne sa ma apropii. Cand am ajuns cam la 7-8 metri de ei barbatul m-a intrebat ce fac! Ha? Voiam sa-i zic ca joc sah... :) Totusi, pentru ca au fost foarte politicosi, nu se cadea sa ii iau la misto, asa ca am discutat cu ei cat se poate de politicos. Erau interesati daca pescuiesc (!) sau daca am vazut cumva plase sau alte scule utilizate la braconaj. A fost interesant ca politistii aia au aparut de nicaieri si ca imediat dupa ce au vorbit cu mine au anuntat ceva prin statie. N-am inteles ce, dar m-au salutat si au plecat. 
Tare sau ce? :)

PS: Acum cred ca e perioada de eclozare a icrelor pentru ca pe la mal e plin de puiet. In apropierea digurilor se pot intalni o sumedenie de specii de pesti!

3 comentarii:

  1. bun, dar nu ai zis ce era cel mai important: de unde ai luat ochelarii? :) ca si eu sunt interesat de o pereche noua si buna

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ochelarii i-am luat de la un magazin de pescuit si vanatoare din Kato Polemidia. Dar cred ca poti gasi la orice magazin similar. Mai era unul foarte bine dotat in Pentadromos, cum mergi spre politia mare pe stanga. Am platit 12,90 EUR. Sunt f multumit de ei. Etanseaza f bine, cureaua si chederul nu au protuberante care sa deranjeze, snorkelul e OK, are evacuarea apei in jos. Eu zic ca merita.

      Ștergere
    2. Cool! Merci... pe mine ma intereseaza mai mult ochelarii... snorkel fff bun am deja, insa ochelarii ma cam lasa dupa 6 ani. O sa bag un ochi pe la Pentadromos ca stiu de care magazin zici :)

      Ștergere