14 mai 2013

Pietele din Limassol

De ceva vreme n-am mai scris nimic pe blog. Am fost putin mai ocupat cu proiectele in care sunt implicat, dar am si musafiri din Romania. Totusi, revin si sper sa ma tin de blog. 
Pentru ca in Cipru criza financiara se adanceste si competitia pretului mic incepe sa se ascuta, m-am gandit ca ar fi mai potrivit sa va scriu despre cum puteti cumpara legumele si fructele mai ieftin decat in supermarketuri. In Limassol functioneaza doua piete (cel putin pe astea le stiu eu). 

Cea mai veche dintre ele este localizata in Agios Athanasios, de la Jumbo se merge la vale spre mare si piata e cam la 400 de metri, pe partea stanga. Acolo se reunesc atat en-gros-isti dar si mici producatori. Pe langa asta, o parte din piata e acoperita de bazar. Cei care vand legume-fructe se intrec in oferte si preturile sunt mai mici decat oriunde in alta parte cand vorbim de totalul cumparaturilor. Sfatul meu este sa faceti intai o tura pe la toate tarabele, chiar si la cele care sunt mai prost pozitionate si apoi sa cumparati. 
Ce mai noua dintre piete este in Pano Polemidia. De pe autostrada se merge spre spitalul nou si piata este cam la 4-500 de metri pe partea stanga, langa cladirea Two Sisters Studio. Aceasta piata este deschisa Miercurea si Duminica pe parcursul intregii zile. La inceput veneau 3-4 masini mici care vindeau putine produse. Piata a crescut acum si unii dintre en-gros-isti si-au indreptat atentia spre ea. Piata s-a dezvoltat bine si acum exista destule locuri de parcare si toalete publice. Preturile, dupa parerea mea, sunt foarte putin mai mari decat in piata de la Jumbo, dar aceasta sub rezerva faptului ca n-am mai fost in piata asta de vreo 2 luni. Poate lucrurile s-or fi schimbat intre timp... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu