3 mai 2011

Cum mai fac romanii din Cipru un ban gramada

Presa din Cipru, dar si cea din Romania, prezinta in detaliu cazul unor englezoaice din Paphos care au parteneri cam de varsta fiilor lor. Barbatii sunt de origine romani, polonezi, rusi, sirieni sau libanezi. Si totusi...
In timp ce femeile vad lucurile in genul "fuck-buddies" si ii cred pe partenerii lor care le gasesc atragatoare chiar si la 60 de ani, eu am indoieli asupra intentiilor acestora. Puteti citi intreaga poveste, in engleza, aici.

5 comentarii:

  1. probleme ? :) e un ban cinstit !

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mi se pare nimic aiurea.Oare de ce barbatii cred ca numai ei au dreptul la viata si la orice pe lumea asta indiferent de varsta?O groaza de mosi se combina cu tinerele de ce nu si invers?Si femeile au dreptul la viata si ce daca au prieteni mai tineri?Care este asa mare mirarea, nu inteleg.Nu ati mai auzit de gigolo?Aia pe bani f... vorba aia tot ce prind indiferent de varsta.Sau numai americanii au voie sa fie gigolo, romanii, polonezii etc nu?De ce?

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    2. Am sters comentariile. Dan, daca doresti sa iti faci reclama, trimite-mi un email.

      Ștergere