16 sept. 2012

Scump dom'le!

Din cauza ca unul din membrii familiei este in Italia, in ultima perioada am tot sunat pe mobil in Italia. Ca orice roman am incercat sa caut o modalitate mai ieftina de a suna pe mobil. Avand cont pe skype si pentru ca sunt renumiti pentru calitatea sunetului, am zis sa o incerc si pe asta: VoIP de pe skype pe mobil in Italia. Inainte insa de a face imprudenta sa imi reincarc contul de skype, am zis ca e mai bine sa verific pretul unei convorbiri. Cand colo, ce sa vezi, stupoare, e mai ieftin sa sun de pe mobil decat de pe skype. Adica pot fi in padure la mama naibii si vorbesc cu 8% mai ieftin decat prin cablu? Uau... skype are de la mine o maaaaaare bila neagra. Iata mai jos o comparatie intre tarifele skype si ale celor de la Cyta:

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu