17 iun. 2012

Apelare call-center DOLCE din strainatate

Azi am avut o problema mai ciudata cu receptorul DOLCE. A fost scos din priza si cand l-am reconectat imi aparea urmatoarea eroare: "Va rugam sa apelati Serviciul Clienti pentru a va abona la acest canal (4)". Desi acest mesaj imi aparea de regula cand comutam pe canale din pachete extra, de data aceasta imi aparea pe orice canal as fi schimbat.
Am decis sa sun la serviciul relatii clienti, doar ca desi am incercat de vreo 10 ori, de fiecare data fie apelul era incheiat fara vreo notificare, fie auzeam mesajul "Momentan apelul dumneavoastra nu poate fi preluat, va rugam reveniti mai tarziu" si apoi apelul se incheia. Stupid, pentru ca mesajul de 10 secunde iti consuma credit. Vazand ca nu reusesc, mi-am zis ca ceva nu e in regula, de moment ce Romtelecom afirma ca are serviciul clienti disponibil 24/24. Asa ca am incercat un artificiu, si anume sa sun cu numar ascuns! Si a mers din prima. Se pare ca Romtelecom are un sistem de localizare a apelului si sistemul este un pic idiot pentru ca nu poate manageria apeluri din strainatate. Asadar, abonatii DOLCE din strainatate trebuie sa apeleze numarul de telefon astfel:  #31#0040214088065.
Imediat ce i-am dat consultantului de la Relatii Clienti numarul de pe cartela DOLCE problema s-a si rezolvat.

22 de comentarii:

  1. multzam pt postare! am avut aceeasi problema in dimineata asta si acum s-a rezolvat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ti-a placut, da un like pe facebook si urmareste blogul in continuare!

      Ștergere
    2. bagamias in tot dolce si Romania Mare ca numai facturi stie sa trimita dar de ai probleme nu le poti ajunge((

      Ștergere
  2. legal, nu ai voie sa folosesti serviciile dolce, e vorba de licente. romtelecom stie de problema asta, dar inchide ochii (aste e... vor clienti!). bine ca ai relovat problema

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prima data cand am avut probleme cu ei, i-am zis duduii de la telefon direct: Sunt in Cipru si bla-bla :)

      Dar cine a zis ca folosesc dolce in afara? Eu am zis doar ca am numar de Cipru :))

      Ștergere
  3. numarul nu e activ....am incercat

    RăspundețiȘtergere
  4. nu merge, am aceiasi problema

    RăspundețiȘtergere
  5. am sunat la Dolce , amar dar imediat i ti ia din credit fara sa raspunda nimeni : niste escroci !

    RăspundețiȘtergere
  6. am sunat la Dolce , amar dar imediat i ti ia din credit fara sa raspunda nimeni : niste escroci !

    RăspundețiȘtergere
  7. Numarul tel nu este activ! !!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sant niste nesimtiti Sì mincinosi, toate nr sant inexistente, la ei conteaza numai bani

    RăspundețiȘtergere
  9. vreau si eu un numar de telefon de la dv ca tot sun pe numaru asta 0040214088065 si nu raspunde nimeni

    RăspundețiȘtergere
  10. De cand au venit cei de la Telekom serviciile sunt din ce in ce mai PROASTE. Cu televiziunea este mare problema cand bate vantul, ninge, ploua sau este canicula, internetul (era bun pana la schimbare) acum este varza. Au facut un call center - robot si ... gata au rezolvat asistenta cu clientii. Nu poti sa iei legatura cu cineva de la ei. Probabil ca astea sunt "standardele germane". Fix in 14 ii intereseaza pe ei. Baaanu' conteaza ... si atat. RUSINE TELEKOM!

    RăspundețiȘtergere
  11. niste hoti astea de la digi

    RăspundețiȘtergere
  12. cei mai exccrociiiiiiiii.niste nemernici

    RăspundețiȘtergere
  13. Sa va fie rusine , incerc sa iau legatura cu relatii clienti de mai bine de 2 ore , nu-mi raspunde nimeni ori raspunde robotul. O asa zisa doamna ce raspunde de diverse zone din Timisoara numai ca nu ma trimis la dr..u,ca nu e treaba ei si sa reincerc la minunatul asta de nr.0040214088065.precizez ca locuiesc in Italia de 20 ani iar tele.Dolce este pentru mama mea ce locuieste in tara, care are varsta de 86 ani si nu stie la cine sa apeleze sau sa se deplaseze pana.... cine stie unde. V-as ruga mult sa ma ajutati, daca cineva stie ce sa fac la ce nr. sa mai sun.

    RăspundețiȘtergere
  14. salut , scriu din spania ,si eu am avut aceiasi problema cu activarea cartelei ,dar dupa multa bataie de cap am gasit nr norocos unde o sa va raspunda robotul o sa va ceara datele (nr tel,sau cnp) apoi o sa va treaca la relati cu clientii ,acolo tr sa dati nr de identificare cartela si o sa va activeze cartela direct din centrala,,,NR FANTASTIC 0040214041234 sper sa rezolvati prob, hasta pronto)))

    RăspundețiȘtergere
  15. SINT NESIMTITI FARA DOAR SI POATE , SERVICIILE SINT BUNE DAR POLITICA SI CONDUCATORUL ACELEI INSTITUTI SINT DE TOT CACATUL, AU BANI SI NU LE ESTE FRICA DE NIMENI MITUIESC TOT CE MISCA IN JURUL LOR. NU EXISTA LEGI NU EXISTA ABSOLUT NIMIC CARE SA LE SPUNA CA SE JOACA CU BANI OAMENILOR. NESIMTITILOR SI PROST EDUCATILOR CE SINTETI RASPUNDET LA TELEFON CIND UN ABONAT ARE NEVOIE DE AJUTOR PENTRU CA BUCATA DE PIINE O MINCATI DIN MINA LOR,A ABONATILOR. IN ACEASTA DIMINEATA 27.11.2015 ORA 10;43 AM PLATIT O RESTANTA AU ZIS: DUCETIVA LINISTIT ACASA SI SINTETI CONECTAT. O MINCIUNA AM SUNAT INCA ODATA LE-AM EXPLICAT TREABA CU BABA IAR LA FEL IN 10 MINUTE TOTUL SE REZOLVA, O MINCIUNA ESTE ORA 20:30 E NICI UN REZULTAT. DE CHEMAT NICI POMENEALA SA MAI RASPUNDA,TE PUNE IN ASTEPTARE DE POTI SA-TI FAQCI LINISTIT UN DUS,POTI SA SI MANINCI IAR DACA PUI TELEFONUL LA URECHE ACEASI VOCE NESIMTITA DE ASTEPTARE. RUSINE SA VA FIE LA TOATA CONDUCEREA TELEKOM.UN PESTE DE LA CAP SE IMPUTE.RUSINE

    RăspundețiȘtergere
  16. de 2 ore sun incontinuu...si nu-mi raspunde nimeni...la ce nr de tlf,sa mai sun..ma ajuta cineva,va rog..telecom,dolce..

    RăspundețiȘtergere
  17. Si noi am patit tot la fel,am fost restantieri si am platit din data de 23.12.2016,la ora 15.15 si azi suntem in 27.12.2016 si inca nu putem lua legatura cu ei...am bagat credit la greu pe tel,noi fiind in Cipru,am sunat disperati de vineri intr-una si ne raspunde numai robotul,spunandu-ne ca nu am facut obtiunea corecta,va rugam incercati mai tarziu...Rusine sa va fie,ca va jucati cu bani oamenilor,care muncesc pe ploaia si pe vant,ptr bani acestia,pe care voi ii mancati cu robotul vostru..Am pus si baiatul sa sune din tara si tot asa le vorbeste robotul asta al lor...Suntem disperati,ca nu am avut la ce ne uita de Craciun...mi-e teama ca nu o sa avem,ab.tv.. deschis nici de Revelion,cu nesimtiti acestia,lacare nu am putut sa facem confirmarea deloc...ca am platit...Daca ma poate ajuta cineva,va rog spuneti-mi cum sa procedez,am apelat o gramada de numere,am datsi 2 emaill-ri si tot asa fara niciun rezultat...Va rog din suflet.AJUTATI-MA sa rezolv si eu aceasta problema destul de grava...Va multumesc..Sarbatori fericite!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Da intradevar ne confruntam cu o adevarata problema toti cei care locuim afara si de multe ori vrem sa intram in legatura cu cu reprezentantii acestei firme de cacat ,pentru ca apar diverse probleme la care chiar ai nevoie de raspunsuri sau ajutor profesionist ,dar acesti bulangii nu se deranjeaza sa preia apelurile cat mai repede pentru rezolvarea problemelor abonatilor , ci dimpotriva te trimite prin tot felul de taste si coduri , iti fute tot creditul si pana la urma vei renunta si nu-i vei mai deranja. Inchei prin a va ura Futuva Neamu In gura pana la cel cu barba sura . si sa ma fut in tara voastra si in casele voastre

    RăspundețiȘtergere