6 apr. 2010

Coral Bay - 05.04.2010

In putinul timp pe care l-am avut am reusit sa trag o fuga la Coral Bay a doua zi de Paste. Cum distanta fata de Limasol nu e chiar mare si cum plaja e numai cu nisip, a fost o alegere excelenta.



Ce mi-a placut:
Plaja - numai nisip, ferita de vant, cu destul loc si pentru cearsafuri pe langa sezlonguri. Apa e foarte curata (plaja are acreditare "Blue Flag") si chiar calda pentru inceput de Aprilie. 
Parcarea foarte aproape de plaja si locul destul de bine semnalizat, cu exceptia Paphos-ului unde indicatoarele sunt cam confuze.

Ce nu mi-a placut:
Preturile cam mari la agrementul nautic. Pentru o canoe de o persoana, pretul este de 10 euro pentru o ora in timp ce anul trecut la Pissouri Beach aceeasi canoe se inchiria cu 2 euro pentru o ora.
Romanii care ragaiau berea si scuipau semintele pe plaja curata.


Iata si cateva poze facute cu telefonul pentru ca mi-am uitat camera foto:

Canoe Coral Bay




2 comentarii:

  1. ma bucur ca ti-am gasit blogul, chiar e nevoie de asa ceva pentru cei care locuiesc in cipru

    eu locuiesc in paphos, dar lucrez pe langa coral bay, cred ca e cea mai frumoasa zona din cipru

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru apreciere si te mai astept sa-l mai citesti.

    RăspundețiȘtergere