26 apr. 2010

Governor's Beach 25 Aprilie

Salutare! Iata ca am mai avut parte de un week-end de odihna, asa ca am fost pana la Governor's Beach, zona restaurantului Kalymnos, pe la intrarea in camping.
CE MI-A PLACUT:
Zona e foarte linistita. Soseaua e destul de departe de plaja asa ca nu se aude zgomotul masinilor sau al tobelor sport montate cocalaresc pentru un "efect sport". Deasemenea plaja nu e foarte frecventata, probabil pentru ca de la parcare pana la mare sunt de coborat si apoi (la plecare) de urcat niste scari, iar cipriotilor stim ca nu prea le place efortul in aer liber.

Mi-au mai placut acele plaje micute aflate intre cele mari unde daca esti prezent de dimineata si ai ocupat locul, nu te mai deranjeaza nimeni si locatia devine perfecta pentru o intalnire/un party cu prietenii. Dar poate cel mai fain mi s-a parut contrastul deosebit pe care il fac nisipul negru si stancile albe. Peisajul e superb.
Mi-a mai placut ca la restaurantul Kalymnos preturile sunt mai mult decat ok. Am platit 40 de euro pentru trei persoane (fel principal si cate o bere de 0,66). Poate de aia era si foarte aglomerat la ora pranzului...

CE NU MI-A PLACUT:
Plaja nu era tocmai curata semn ca cei care o au in administrare au uitat de ea. Erau multe alge uscate, cateva gunoaie, nici un wc public, nici un salvamar, desi exista un loc pentru acesta.

Pe ansamblu a fost ok, locul este excelent pentru relaxare si pentru snorkeling, de moment de sunt destul de multi pesti si destule bancuri unde cresc alge.

Iata si cateva poze (pentru a caror calitate imi cer scuze dar sunt facute cu camera video):




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu