6 ian. 2012

Socializare

Socializez. Socializez chiar binisor: am cont pe Facebook, LinkedIn, am avut pe hi5 pana am vazut in ce s-a transformat. Urmaresc si bloguri, ba chiar si comentez. Sunt activ pe toate, stau si pe messenger. Ba mai mult, am toate astea cu mine instalate in telefon. Si, desi stiu multe despre prietenii de demult transformati in prieteni virtuali, uneori im idau seama ca nu-i mai stiu. In sensul ca mi-e dor de socializarea de alta data, cand ieseam foarte des ca sa ma mai intalnesc cu unul sau cu altul sau ca sa povestim vrute si nevrute...
Acum totul s-a simplificat si prieteniile de calitate se transforma in schimburi de telegrame si postari convenabile pe retelele de socializare. Se pare ca toti o duc bine pentru ca nu vezi pe nimeni sa se planga, sa ceara un sfat, o parere. Sunt insa sigur ca nu e asa.
Am ajuns sa cred ca desi "socializarea" asta imi ia ceva timp in fiecare zi, de fapt socializez tot mai putin...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu