15 ian. 2012

Teapa la telefon

Atentie cui si in special pe ce site-uri va dati numerele de telefon. Acum vreo 3-4 saptamani am inceput sa primesc niste mesaje ciudate pe telefon de la numarul 7666 sau de la 2363, care imi ofereau niste link-uri spre imagini de fundal sau sunete de apel.

Perioada a coincis cu sarbatorile de iarna si pentru ca am mai vorbit in Romania de pe mobil, nu mi-am dat initial seama ca acele mesaje imi scadeau din creditul de pe telefon. Toate mesajele aveau link-uri spre www.76456429910.net Intr-o dimineata dupa ce abia imi incarcasem telefonul, am primit 2 mesaje la interval de 5 secunde si cand am verificat, din credit imi lipseau 3 Euro!!! Am cautat peste tot pe net cum sa ma dezabonez, dar nu am gasit. Pana la urma, am sunat la relatii clienti si am gasit solutia.
Pentru a va dezabona de la mesajele premium (cele cu suprataxa) trimiteti la numarul 8888 mesajul "OFF LISTS", fara ghilimele si cu litere mari. Apoi veti primi de la numerele 2363 si 7666 mesaje care confirma dezabonarea.
Asadar grija mare pe unde va postati numarul de telefon!

2 comentarii:

  1. Am patit exact acelasi lucru punandu-mi nr. de tel. pe un site unde puteai sa castigi la alegere un Iphone,un Laptop Mac sau o tableta.Mi-am ales Iphone.Mare greseala.Pt ca la fiecare mesaj ce-l primeam dispareau banii de pe cartela.Astfel intr-o singura zi am ajuns cu 20€ din 40€ cat aveam initial.Si la fel pana nu am sunat la ei nu am rezolvat nimic.Practic aceste site-uri sunt inselatorii pentru ca nu anunta din start tarifele sau in caz ca le scriu o fac undeva foarte ascuns ca sa nu se poata vedea de la inceput.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, asa este, am patit la fel.Am luat niste ringtonuri de pe un site ca vroiam un sunet nou pe telefon.Bineinteles ca mi se cerea numarul.La scurt timp am platit cu varf si indesat acel ringtone pentru ca de cate ori imi incarcam cartela imi trimeteau mesaje publicitare ce costau 3 euro si imi trimeteau atatea mesaje cate incapeau....mi-au luat si 9 euro si oricat puteau multiplu de 3.Pana la urma timp de cateva luni nu mi-am mai pus pe cartela decat cate doi euro bineinteles prin transfer de la alte persoane caci nu exista cartele sub 5 euro.Si de la o vreme am inceput sa pun iar 5 euro si vad ca nu imi mai trimit mesaje.Si este adevarat, am intrat pe site-ul de unde am luat ringtonul si au scris undeva in josul paginii cu litere pe care nu le poti deslusi decat cu lupa faptul ca platesti publicitate nu stiu cat timp in val de 3 euro.Am marit scrisul cu un editor de poze ca sa vad ce scrie.Deci la o adica ei sunt acoperiti pentru magaria pe care o fac.....

    RăspundețiȘtergere