29 mai 2013

Am mancat cel mai bun MEZE din Cipru!


Duminica am zis ca e prea buna vremea ca sa stau in casa, asa ca am profitat si am iesit cu familia sa mancam traditional cipriot. Alegerea locatiei a fost cam dificila pentru ca voiam ceva aproape de unde stam, dar in acelasi timp sa fie mancare buna si preturi decente. Am cautat putin pe Google si am gasit o taverna in Lofou foarte bine cotata despre care lumea zicea ca nu ar fi foarte scumpa. Este vorba despre Lofou Tavern.

Am urmat traseul recomandat pe site-ul tavernei si am ajuns direct la locatie, fara sa gresim drumul sau sa ne ratacim. Am ajuns cam devreme pentru cina asa ca eram doar noi in restaurant. Pentru ca nu ne puteam decide, tipic, am comandat un meze. Au fost peste 20 de feluri de mancare, asa cum sta bine oricarei taverne traditionale. Carnea a fost extraordinar de bine gatita, salatele si gustarile au fost delicioase. M-a cam dezamagit insa lista de preturi cand vine vorba despre vinuri. Cel mai ieftin e "vinul casei" la 10 EURO carafa. Marea majoritate a vinurilor costa peste 15 EURO. Pretul unui MEZE e de 17,90 EUR/persoana, kleftiko e 13 EURO, soufla de pui e 11 EURO. Eu zic ca preturile la mancare sunt decente.
Mie mi-a placut si cel mai probabil o sa mai merg acolo. Iata mai jos cateva fotografii:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu