14 mai 2013

Angajatii de la Apetrans raspunde!

Incep prin a mentiona ca dezacordul din titlu este unul intentionat, pentru a reflecta stilul agramat al celor care isi apara firma aducand injurii celor care o critica. Dar n-ai ce sa ceri unuia care poarte bluza Adidas in masina de epoca...
Acum ceva timp am prezentat teapa pe care Apetrans mi-a tras-o asta iarna cand am fost in Romania. Pe scurt, desi am intrebat insistent daca autocarul(!) merge IN aeroport inainte de a face rezervarea, pe drum, cam pe la Rm. Sarat, soferul microbuzului(!) mi-a zis ca el merge LA aeroport. Aceasta mica nuantare e de fapt o distanta considerabila pe care a trebuit s-o parcurg cu bagaje si un copil de 2 ani la -8 grade Celsius, prin zapada. De ce? Pentru ca soferul m-a lasat pe DN1, nu in parcarea aeroportului. Detalii AICI.

Ei bine, de atunci si pana acum, la intervale de cam o luna de zile, tot primesc comentarii la acel articol din partea angajatilor Apetrans care o dau anonima. De la idei de genul "vii aici cu aere de strainatate" pana la jigniri de 2 lei. Vreau sa le amintesc acestora ca atunci cand platesti o camasa, ai pretentia sa ti se dea si gulerul ei. Cam asa e si cu transportul asta de persoane. Si, ca sa le arat ca sunt niste mincinosi, o sa sun la un moment dat la dispeceratul lor si o sa inregistrez convorbirea ca sa vedem atunci cine e cel care minte. Cat despre comentarii, le sterg, ca blogul meu nu e locul unde sa arate unii ce injuraturi au mai invatat.
In rest, sa aiba ei parte de 10 ori mai mult decat imi doresc ei mie, dar la ei in microbuzele care fac Botosani-Bucuresti si n-au loc de bagaje(!), eu nu ma mai urc in veci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu